Tuesday, November 25, 2008

Vardagar och helger.

Mm, jag har blivit lite dålig på att uppdatera bloggen. Men det beror liiite på att igen kommenterar o då känns det faktiskt som om ingen läser. Så de´så! *pikpikpik*=) (förresten, vet någon vart man kan hitta en besöks-räknare?)
Iallafall så är jag tillbaka i träningsnarkomanin... Det är hur härligt som helst! Dessutom har jag hur mycket som helst att göra i skolan och detta leder till att jag inte spenderar så mycket tid hemma. Jag, som är världens mesta hemmamänniska! Menmen, den tiden kommer nog oxå... förmodligen när jag inte behöver sitta på bussen två timmar per dag.
I helgen var jag hos Lara i Balmain. Vi hade en härlig tjejkväll med gott vin, bra live-musik och dans, dans, dans!=)
På söndagen var det födelsedagslunch för Alessandro. Så himnla trevligt på kinaresturang med Yum Cha-setup. Det går i princip ut på att servis-personalen går runt med vagnar med olika små rätter på och så får man helt enkelt ta vad man vill ha. Oerhört socialt och förträffligt god mat!
Denna veckan ska jag lämna in två rapporter och två uppgifter. Och slutföra en affish till en fest vi ska anordna inom ramen för våra events-kurser. Nästa vecka börjar de, och sen är det fullt upp med skola skola skola de tre sista veckorna innan jul. SEN har jag bara en endaste kurs kvar innan jag får mitt diplom!!!
Här kommer ett litet hopplock av bilder från den närmsta tiden. Kram!

Jag och en halvgalen Lara=)

Fredrik, as requested!
Jag och Operahuset, svensk sten har jag hört!

1 comment:

lisa said...

Jag tycker det är jätte kul att läsa din blogg!
Ha det fortsatt bra o hälsa Freddan!
Kramar Lisa